WIE
ONS DNA
Handen uit de mouwen
Wij zijn DZP: innovatieve en effectieve doorpakkers! We zijn slim, onafhankelijk, zelfredzaam en een tikkeltje eigenwijs. Sinds 2001 zijn we actief met het bedenken en uitvoeren van vernieuwende oplossingen voor uitdagingen tussen publiek en privaat.
We zijn politiek bestuurlijk handig, empathisch en kunnen goed luisteren en schakelen. Dat moet ook wel, want in het dagelijks leven moeten we om kunnen gaan met verschillende ‘culturen’. We spreken de taal van alle partijen en begrijpen de belangen.
Door onze kennis en ervaring te gebruiken, te luisteren en ons goed in te leven, kweken we vertrouwen en ruimte om door te kunnen gaan. Verder te komen dan anderen, want daar waar anderen stoppen gaan wij door.
We zijn extra alert op waar en wanneer we processen versnellen of vertragen. Want we hebben met veel belangen van anderen te maken. Om alle partijen, in belang van het grotere geheel, dezelfde richting op te laten bewegen zijn we soms een breekijzer en ijsbreker tegelijk. Het liefst werken we voor partijen die pragmatisch zijn en een discussie niet uit de weg gaan. En die bereid zijn lef te tonen, net als wij.
Zo begeleiden we alle partijen naar de plek waar de ‘win-factor’ voor iedereen het grootst is, zodat zowel overheid als ondernemers het gezamenlijk belang niet uit het oog verliezen. Want zo kunnen we écht van betekenis zijn voor onze maatschappij. Lokaal, regionaal en ja, ook op nationaal niveau als dat effe kan.
We zijn extra alert op waar en wanneer we processen versnellen of vertragen. Want we hebben met veel belangen van anderen te maken. Om alle partijen, in belang van het grotere geheel, dezelfde richting op te laten bewegen zijn we soms een breekijzer en ijsbreker tegelijk. Het liefst werken we voor partijen die pragmatisch zijn en een discussie niet uit de weg gaan. En die bereid zijn lef te tonen, net als wij.
Zo begeleiden we alle partijen naar de plek waar de ‘win-factor’ voor iedereen het grootst is, zodat zowel overheid als ondernemers het gezamenlijk belang niet uit het oog verliezen. Want zo kunnen we écht van betekenis zijn voor onze maatschappij. Lokaal, regionaal en ja, ook op nationaal niveau als dat effe kan.
MET DE VOETEN OP DE GROND
VISIE & MISSIE
VISIE
DZP gelooft dat innovatieve bedrijven en overheden de motor zijn van een welvarende, gezonde en gelukkige samenleving. Door middel van het leveren van kennis aan bedrijven en overheden, wil DZP een zo groot mogelijke positieve bijdrage aan onze maatschappij leveren.
MISSIE
Door het leveren van kennis ondersteund met innovatieve, duurzame en toekomstgerichte concepten, modellen, pilots en co-creaties is DZP in staat partijen binnen een triple en quadrupel helix succesvol samen te laten werken en zo naar een plek te brengen waar de ‘win-factor’ voor iedereen het grootst is.
AMBITIE & VOLHARDING
DOOR LEKKER TE WERKEN MET EEN LEUK TEAM (EN EEN BEETJE MAZZEL)
Over 5 jaar weet iedereen in Nederland wie wij zijn omdat we onze concepten en projecten over het hele land hebben uitgerold.
Alle publieke en private partijen die bezig zijn met lokale en regionale ontwikkelingen op sociaal, maatschappelijk en economisch vlak weten dat wij vakwerk leveren.
Onze nationale overheid schakelt ons in om de vertaalslag van hun beleid naar de regio en de gemeenten te kunnen maken.
Vakmensen werken graag bij ons! Door de uitdagende klussen en resultaten die we boeken, is ons team een goede afspiegeling van de maatschappij.
TEAM
Janine Oudeman
Resultaatgerichte verbinder
Elize Amons
Van alle markten thuis
Marlies Mulder
Verbinder met een enorm groot netwerk
Hinde Schmidt
Praktische creatieveling
Dorien Bosselaar
Verbindende vertaler
Debby Leenen
Beleidsmatige strateeg
Natascha Heuver
Assertieve adviseur
Onno van Tilburg
creatiever smaakmaker
Hedy Erentreich
Gastvrije duizendpoot
Titus Appel
Energieke creatieveling
Erwin van Leeuwen
Creatieve, doordachte doorpakker
John Struijlaard
Ervaren rot in het vak
Annekee Griffioen
Multitalige media-expert
Percy Douglas
Gaat door tot het uiterste
Jamal Schoute
Ziet door de bomen het bos
Dennis Houkes
Realistische Rotterdammer
Danny Houtman
Adviserende accurate rots in de branding